slut på denna lördag

Åh herregud så trött jag är, helt sjukt. 
Orkar inte hålla på att blogga lika aktivt. Visst jag kommer blogga massa också, lägga ut bilder och allt. Men inte som förut. Som sagt, är en blogg bra så behöver man inte provocera för att få massa läsare =)

jaaa gissa vad som hände mig idag? Min älskade telefon dog. En touch med endast 3 knappar. Såklart slutade touchen fungera! Jättebra, när jag va mitt uppe i ett sms så fungerade det inte att skriva längre. Galet. Hoppas verkligen jag får en telefon nu när jag fyller år om 23 dagar. 

Nu ska jag lägga mig ner i mjuka sängen, 2 tjocka täcken och 5 kuddar + ögonbindel. Av med all teknik och in i drömmarnas värld. Sov gott♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0