Okt. 21, 2010

Jag är på god väg rakt in i väggen. Så jäkla stressad nu för tiden. Hinner inte koppla av, hinner inte äta, hinner inte göra något förutom träna, plugga och sova.
Idag kom jag hem runt halv 3, pluggade tgills halv 5. Då åt jag och kl 5 åkte jag till haninge för att träna drizzles. Kom men för 30 min sen och har hunnit duscha och ska plugga pedagogiskt ledarskap. Har prov nästa vecka på 68 sidor, åååh lovely. På tal om skolan så har jag lyckats få IG i datorkunskap, bra. 
Aja nu ska jag inte vara sån!


Juste, när jag satt på bussen till farsta centrum så satt jag i min värld och då det kom på en hund, förlåt menade en häst. Herregud vilken hjärtattack jag fick. Satt och tryckte mot hörnet och önskade att jag kunde försvinna genom stolen hehe. Hästen gick av vid stortorp och jag kunde andas ut i 10 minuter haha. 

Nej nu ska jag dricka te och rååååplugga sen sova. Puuss

ahahaha bild från 08



Kommentarer
Postat av: lollo

sv: tack :)

2010-10-22 @ 08:13:21
URL: http://bbaralollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0