neeed to talk

Jag förstår inte vad som har hänt med mig. Jag förstår inte varför jag är såhär. Varför jag är så jäkla sämst, varför jag misslyckas med allt jag gör, varför jag tänker för mycket.
Jag behöver prata med någon, en psykolog eller något. Någon som inte känner mig så bra som jag kan bara belasta med så mycket information och saker jag behöver få ut ur mig.  Jag behöver en semester, under en varm sol och koppla av allt jobbigt som är här hemma i Stockholm.
Jag klarar inte av den tunga pressen som ligger på mina axlar. Skolan mest. Jag passar inte in där, det gör jag verkligen inte.
Jag är en sån person som alltid har tänkt på vikt och vad jag äter osv.. inte så bra att kanske göra det men nu kan jag inte ens äta oreos längre.... något är fel. Men jag ska inte gå tillbaka dit till den tiden som var förut. Det är historia nu.
Jag vill inte gå runt såhär längre. Det var en tickande bomb inom mig, men den är sprängd nu.
Hur misslyckas man som människa? Om man heter Madelene. 


jag behöver åka bort. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0