Det mest intressanta jag har skrivit!

Usch min navel mår verkligen inte bra just nu. Jag känner verkligen  i kroppen att den inte mår bra. Har jätteont i kroppen. Mest huvudet, halsen, magen och fryser som en liten gris.
Ville bara tacka gud för pälsvästen och fleecetröjan!
Var så jäkla sugen på passionfrukt så gick ut i dom -4 graderna för att ta mig till centrum, och jag tyckte inte ens att det var kallt. Mirakel eller vad? Kanske överlever vintern iallafall?

Haha juste när jag och Elin var på ica igår och när vi hade betalat sa tjejen i kassan " Grattis ni vann"
Åh jättelycklig som jag blev, jag vann ju något, för första gången liksom!
Men min besvikelse var när tjejen i kassan sa att jag vann Icas färsta bönor/ärtor. SWEET NIBBLETS I GET IT BUT YOU JUST SAY WHAAAAT?
Bönor, ville gud mig något ont?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0