panik

Det är inte kallt ut, det är inte kallt..

Försöker intala mig själv att det är varmt ute, att mina tår inte fryser ihjäl och att blodet i låren inte alls fryser, florida värme madde, florida värme!

Jag hatar stan btw, finns det något annat ställe där alla människor är och som är trångare? Tror fan inte det, haata stan. Men älska nacka, kista och skärholmen. 
Drack även en jätteäcklig moccalatte på kaffekoppen och mår illa som en gnu. 

Ska bädda ner mig i sängen och kolla på gossip girl! ♥



Kommentarer
Postat av: Neow, utan mitt ego är jag inget!

Svar ååh vars gåru? :D

2010-12-04 @ 17:05:41
URL: http://neow.se
Postat av: linda

Hej :) Tänkte bara tipsa om en tävling jag har i min blogg just nu där man kan vinna ett presentkort på 300:- ! Perfekt att ge bort som julklapp, eller vara lite ego och behålla själv!



Om du inte är intresserad ber om jag om ursäkt för detta inlägg och önskar dig en fortsatt trevlig helg :)



Kram!



ps. jag äääälskar gosssip girl ;D

2010-12-04 @ 18:18:33
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0