haha

Den tjeckiska sjukgymnasten kan va det sjukaste jag har varit med om. Vilken mirakel kvinna!
Med att "dra" ut punkter som fötter, höft och sidan av brösten(?) så har min rygg blivit lite bättre. Fast det är bara tillfälligt men jag har fått en övning jag ska göra om jag får ont.

Hon hittade en massa fel. 
Mina skulderblad är "trasiga, inte brutna men ... trasiga. Jag är sne på höger sida av nacke/rygg men det roligaste av allt är att jag har inga nedre magmuskler haha. Asså dom finns bara inte, hur mycket jag än har tränat och slitit både på gymmet, träningarna, handbollen förut och hemma träning så finns dom inte haha. Lite kul.

hahahhahahhaha SM 2010

Kommentarer
Postat av: sanna

svar:

nja, alltså frukt är ju nyttigt men det är fruktsockret i varje frukt som gör att frukterna innehåller så mycket kcal, men äter man det med måtta, som med allt annat tror jag faktiskt inte att det är så farligt. Är ju bättre än godis t.ex. :)

2010-12-10 @ 17:10:15
URL: http://ensanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0