sa dom kameler?

Ska snart röra mig mot torvalla, lilla ida ville att jag skulle komma och kolla på cyclones sen har jag själv träning :) 
Hade matteprov idag, va det värsta jag har gjort. Vem är intresserad av var i från siffrorna kommer?
Det berättade dom tydligen i filmen om 1, har sett den filmen minst 4 gånger och ändå faliar jag på den frågan haha! 
Fast sist jag såg den så somnade jag... :)
Måste börja titta på nyårsklänning! 
vart finns det snygga? Får ta en dag inne i city och kolla =)




den här kanske skulle vara snygg med färgade strumpbyxor (ja en diskret färg), klackar, smycken och en party väska.
Kan man ju ha vid flera tillfällen också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0