Tonight we're going hard, hard hard

Ojjj har inte orkat blogga idag. Säger som bästaste Natalie Barvemo Thorell brukar, fel av mig ;)

Kom hem från skolan för en stund sen och ska äta något sen rulla vidare mot haninge för att träffa ida, myys!
Skoldagen idag va lite väl onödig och kändes som 1000 år lång, men nu är det äntligen freeedag!

Nu har jag fått bekräftat att jag får äta mina smärtstillande längre! WIHOOO! skulle egentligen inte fått äta dom längre än till idag men dör utan dom så fick äta dom längre. På måndag ska jag till någon nacksak och eventuellt sjukgymnast. 



såhär blå naglar får man av att gå på Östra gymnasiet


Kommentarer
Postat av: hermy sötnos

sv; jag va där och kolla igår men det fanns inga

2010-12-03 @ 16:18:33
URL: http://hermy.blogg.se/
Postat av: Natalie

feeel av dig ! :) <333

2010-12-04 @ 11:39:21
URL: http://nataliebarvemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0