när livet sviker

Vi har haft en väldigt mysig kväll vi två, jag och min ananas. Så nu är jag propp mätt och kommer sprängas snart tror jag. Har läst massa skvallertidningar och druckit en kopp te, en riktigt mysig avslutning på veckan. Kanske det enda tillfället att andas på för en lång tid framöver som kommer va riktigt tuff. Så sjukt mycket i skolan, ogilla..

Ska snart ta tag i ett problem som följer en hack i häl varje jag, klädproblemet. Har en stor garderob full med kläder men inget som är snyggt eller passar haha.

skulle vara soft att vakna till denna varje dag.




Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

Hoppas du hade en bra söndag och inte den vanliga söndagsångesten tog över :)

Något roligt inplanerat till veckan?

2011-01-24 @ 01:37:03
URL: http://photoframe.blogg.se/
Postat av: Julia

åh de där skulle jag vilja ha! :D

2011-01-24 @ 14:39:40
URL: http://juuliiias.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0