can´t live without you

Jag har tagit raka vägen in i väggen. Vart finns lusten någonstans?
Det är som en liten djävul sitter på axeln och intalar mig att jag är värdelöst, sämst på allt jag gör. Den intalar mig att hoppa av gymnasiet eftersom att jag är bara extremt dålig. 
Jag saknar den glada som att på min axel förut och sa till mig att jag fixar detta. Jag vill bara jag kan. Frågan är nu, vill jag? har jag energi och livslust till det? svar nej.
Jag fattar inte varför det har blivit såhär. jag orkar inte mer på rikitgt nu.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Ligger man på botten kan det ju bara bli bättre eller hur?

Och du är inte värdelös eller sämst på allt? tänk hur långt du har kommit i livet , hur många hinder du klättrat över , fortsätt med det och tänk att allting löser sig , världen går inte under även fast det ibland känns så.

Du har vänner som finns där´och stöttar dig.

du är så mycket starkare än du tror

och behöver du prata så finns jag där och jag lovar dig att lyssna och försöka hjälpa dig så mycket som dt går

du är guldvärd vännen sluta tro annat !

2010-11-01 @ 12:37:51
URL: http://nataliebarvemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0