Tråkighet!



1. Varför bloggar du?
För att jag ska komma ihåg vad jag gör på dagarna och tänker. 
2. Trivs du i skolan? Ja
3. Vad går du för linje? Samhälle inriktning beteendevetenskap
4. Har du många vänner? Ja, dom finaste
5. Om du skulle operera dig, varför och vart? hehe det håller jag nog för mig själv
6. Vem vet mest om dig? Ingen vet allt om mig. 
7. Hur lång är du? Ingen aning, står olika överallt
8. Hur mycket väger du? det jag inte ska väga
9. Tänker du på vad du äter? tyvärr ja
10. Hur ska du fira nyår? haha ingen aning!
11. Piercing? naveln, men vill ha i tungan
12. Tatuering? vill ha på foten och höften
13. Favorit serie? Hellcats, 90210

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0