the last song

Godkväll på er! :D 

idag har varit en fullspäckad dag. Kom hem runt halv 4 från skolan och satte mig ner och nog det lungt, myste med kattilito lite och åt lite mat. Sen åkte jag till haninge och träffade Jenna och Elin och senare Erika för att träna vårat lag med tjejer. Så duktiga och som kommer vara jättesöta på uppvisningen på söndag! :D 

Har i alla fall skrivit klart min recension om boken The last song, kan va den bästa boken som finns! 
Håller på att läsa Dear John också. Dom böckerna köpte jag på JFK flygplats i New York i somras men har inte läst båda än.. fyy på mig. 

Imorgon är det freeedag! Blir en lugn fredag men en jävla vild partylördag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0