klädproblem

Sådär, har gjort klart allt nu, duschat, druckit vatten och gjort mina sjuka rehab övningar. 
Ska snart hoppa ner i sängen och kolla på csi som börjar om 1 timme typ och surfa lite på telefonen. 

Det där jäkla klädproblemet, kan va det värsta som finns. Skulle va soft om min garderob såg ut såhär:


såhär såg den ut efter usa. 
Men imorgon kan jag inte ha på mig vad som helst för skulle helst inte vilja ligga naken hos läkaren haha.

Men nu ser den ut såhär:


måste städa innan jul. Det blir på torsdag typ? ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-12-17 @ 11:12:02
Postat av: Mli

Grattis att du vann hos Modegrabben :)

2010-12-17 @ 11:49:11
Postat av: josefins

sv: tack sötnos!

2010-12-17 @ 12:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0