kamratposten

haha, sitter och läser syrrans kp, kan va den roligaste tidningen som finns.
Några utdrag från tidningen: 

Det här är min största hemlis som ingen vet. Jag brukar torka händerna på gäst handduken! 
Jag får inte göra det för mamma .. 

På våran dator hemma finns ett virusskydd med tidsbegränsningar. En dag skulle jag uppdatera Sims när pappa inte va hemma. Så han skickade ett sms med koden till mamma. Sen när mamma inte såg så kollade jag på koden och nu har jag inga tidsbegränsningar, JÄTTEHEMLIGT!!

Jag är 10 år och har en hemlis. Mina kompisar är riktiga modepoliser. De tittar på tv-program som är liksom vuxengrejer! Jag gillar att kolla på barnkanaler. Värsta hemlisen!

En gång skulle jag och min kompis köpa en varsin Magnum Classic. Men vi fick pengar över så vi köpte en sandwich också! Säg inte till någon!!!



Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHHA va roligt!! :D

2010-12-07 @ 17:06:47
URL: http://daghjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0