jordens kaos morgon

Kan ha varit den sjukaste morgonen i hela mitt liv. Ligger så skönt i sängen när skolan ringer och säger att min syster inte har kommit till skolan. Panik jaa, tar på mig en tjocktröja och springer runt farsta i 1 timme typ. Hittar inte henne någonstans. 6 polispatruller va ute, grannar och massa folk. Inte ett spår efter Evelina. 
Tillslut hittar dom henne, som tur är! Love you♥

Har precis värmt mina isben och sitter nu och äter frukost. Hann inte äta något innan och är meega hungrig. 
Franskan va inställd idag som tur är och börjar 13.05 igen! :D


gammal blid på Evelina och mig

Kommentarer
Postat av: Emma

skönt att hon kom tillbaka. älskar dej <3

2010-12-15 @ 19:20:06
URL: http://daghjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0